ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵ گرمای کشنده در اروپا؛ ۳ کشته در فرانسه و هشدار بی‌سابقه برای انگلیسی‌ها وضعیت آب و هوای تهران تا پایان هفته/ هوا تا چند درجه گرم‌تر می‌شود؟ زمان برگزاری آزمون‌های دانشگاه‌های کشور تغییر کرد چرا «شقایق اولیفرا» جایگزین خشخاش شد؟ تفهیم اتهام «شروع به قتل» به پدر دختران آسیب‌دیده سنندجی حکم پرستو احمدی و همراهانش صادر شد

دستور استاندار مازندران برای بررسی علل مرگ پلنگ در قائم شهر

دستور استاندار مازندران برای بررسی علل مرگ پلنگ در قائم شهر استاندار مازندران به معاون سیاسی امنیتی اجتماعی خود دستور داد به‌فوریت با تشکیل کارگروهی به بررسی علل تلف‌شدن پلنگ مشاهده‌شده در شهر قائم‌شهر ورود پیدا کند و ضمن شناسایی عوامل خاطی، مانع تکرار چنین حوادث تلخ شود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 April 25
کد خبر: ۱۳۰۸۹۴

به گزارش راهبرد معاصر، استاندار مازندران به معاون سیاسی امنیتی اجتماعی خود دستور داد به‌فوریت با تشکیل کارگروهی به بررسی علل تلف‌شدن پلنگ مشاهده‌شده در شهر قائم‌شهر ورود پیدا کند و ضمن شناسایی عوامل خاطی، مانع تکرار چنین حوادث تلخ شود. ‎

در دستور سید محمود حسینی‌پور خطاب به روح‌الله سلگی آمده است: تلف شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در قائم‌شهر در شرایطی که شاهد کمیاب شدن و انقراض گونه‌های مختلف آن در کشور و استان هستیم، پذیرفتنی نیست.

نماینده عالی دولت در استان مازندران تأکید کرده است: هرچند تأمین امنیت و جان مردم در پی ورود یک قلاده پلنگ به محیط عمومی شهر قائم‌شهر ضرورت داشت و متولیان امر باید از جان مردم حراست می‌کردند، اما باید به‌شیوه‌های صحیح و با استفاده از ابزار‌های مدرن نسبت به زنده‌گیری این گونه کمیاب اقدام می‌شد.


حسینی‌پور خطاب به معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران بیان کرده است: به جناب‌عالی مأموریت می‌دهم به‌فوریت ظرف ۴۸ ساعت آینده با تشکیل کارگروهی نسبت به بررسی زوایای مختلف این حادثه اقدام و گزارش نهایی را اعلام فرمایید.

استاندار مازندران در ادامه این دستور تأکید کرده است: لازم است بررسی شود که؛ چرا دستگاه‌های متولی به‌خصوص سازمان حفاظت محیط زیست استان با تأخیر چندساعته نسبت به بیهوش کردن پلنگ سرگردان در شهر اقدام کرده و در نهایت نیز کوتاهی‌ها منجر به تلف شدن این حیوان شده است؟ باید ضمن برخورد با عوامل خاطی، با انجام اقدامات پیشگیرانه مانع تکرار چنین حوادث تلخ شد و همچنین بررسی گردد؛ یک قلاده پلنگ چگونه وارد شهر شده است؟

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار